• تهران، اشرفی اصفهانی، برج نگین رضا
  • شنبه تا پنجشنبه : 9 - 17
  • 021-44140661
  • info@gitygostar.com

درباره شرکت ما

گروه نرم افزاری گیتی گستر با هدف تولید نرم افزارهای تخصصی و پاسخ به نیازهای نرم افزاری کسب و کار های ایرانی در سال ۱۳۸۳ بنیان نهاده شد، و از همان آغاز تاسیس در فهرست شرکت های احراز صلاحیت شده شورای عالی انفورماتیک کشور قرار داشته و عضو انجمن مهندسی صنایع ایران می باشد.

تولید نرم افزار های تخصصی، اجرای پروژه های نرم افزاری به سفارش مشتری و نیز مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات در مشاغل و صنایع مختلف، به ویژه کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی و دندانپزشکی، حمل و نقل، و سایر صنایع، از اهداف تاسیس این شرکت بشمار می رود.

هم اکنون این شرکت، با در اختیار داشتن چندین محصول نرم افزاری، آمادگی انجام پروژه های نرم افزاری سفارشی برای همه اصناف و صنایع مختلف را دارا می باشد.

گروه طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت گیتی گستر

گروه طراحی سایت گیتی گستر یکی از شرکت های پیشگام در زمینه طراحی وب سایت می باشد، وب سایت های سفارشی طراحی شده در این شرکت و یا وب سایت های ساخته شده توسط سیستم مدیریت محتوای گیتی گستر از توانمندی مناسبی جهت کسب رتبه های بالا در موتور های جستجو برخوردار می باشند.

گیتی گستر، علاوه بر تولید نرم افزار و ارائه خدمات مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات، در صنعت گردشگری و نیز تبلیغات و بازاریابی دارای تجربه و توانمندی مناسبی می باشد.

در حال حاضر گروه نرم افزاری گیتی گستر با بیش از ۷۰۰ مشتری در صنعت حمل و نقل و نیز پزشکی، از در زمره پیشگامان این حوزه به شمار می رود. استفاده از تکنولوژی روز، تحقیق و توسعه و بروز رسانی مستمر محصولات موجب شده تا محصولات این شرکت با کسب رضایت مندی مشتریان، برندی مطرح و پیشرو در میان تولیدکنندگان نرم افزار بحساب آید.

محصولات ما دارای گارانتی یک ساله بوده و مشتریان این محصولات ،از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام هفت روز هفته بهره مند می باشند.

سوابق شرکت

۱۳۸۳

تاسیس شرکت

شکل گیری رسمی گروه نرم افزاری گیتی گستر
۱۳۸۴

اولین محصول نرم افزار گیتی گستر

….
۱۳۸۹

توسعه تیم

—-
۱۳۹۸

ورود به بازار نرم افزاری های همراه

—-
با استفاده از لینک مقابل، کاتالوگ فعالیت ها و سوابق مجموعه ما را دریافت کنید.
دانلود کاتالوگ